Bilecik’te belediyenin yetkili firmaya bu ayki hakedeşinden 6 milyonluk kısmını ödememesi üzerine kentte çöp krizi başladı.
BİOSUN Bilecik Katı Atık Entegre Tesisi, Bilecik Belediyesinin kendilerine olan 6 milyonluk borcu ödemediğini gerekçe göstererek, kentteki çöpü günde sözleşmede yazdığı gibi günde 1 kez alma kararı aldı. Bu karar sonrası kentteki çöp konteynırları ağzına kadar dolarken, bu duruma vatandaşlar tepki gösterdi.
Öte yandan firma sözleşmede günde 1 kez alma şartına olmasına rağmen yoğun bölgelerde kedi inisiyatiflerinde 3’e kadar çıktıklarını söyledi. Bilecik Belediyesinin borcunu ödemediği için sözleşmeye uyma kararı aldıklarını da dile getirdiler. – BİLECİK
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
19 Haziran 2026SPOR
19 Haziran 2026GÜNDEM
19 Haziran 2026SPOR
19 Haziran 2026SPOR
19 Haziran 2026GÜNDEM
19 Haziran 2026GÜNDEM
19 Haziran 2026
1
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
8122 kez okundu
2
Japonların sırrı ortaya çıktı
5264 kez okundu
3
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
4946 kez okundu
4
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
4930 kez okundu
5
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
3051 kez okundu